RSS

Let's try to fix it, make it better

írta: Huni_ ; 2016.08.30. 21:00

Péntek este írt, szombaton leültünk beszélgetni, én meg talán túl könnyen megadtam magam. De nem láttam értelmét annak, hogy 1-2 héten át játszadozzak, szívassam, tegyem a hülyét. Tudtam mit akarok, őt akartam. Vasárnap eljártunk strandolni az apjáékkal, tegnap este meg volt egy oltári nagy cirkusz, ami betette az ajtót Zsanettnél is, és nálam is. Arról volt szó, hogy ott alszok, aztán amikor beálltam az autóval az udvarra, az apja irgalmatlan nagy hisztit vágott ki. Végül is én is hülye voltam, mert azt hittem, hogy ha zsoltnak lehetett a második találkozásnál, akkor nekem is lehet 3 év után. Nem lehetett. Szaromle. Zsanett költözni akar, meg is értem. Ő kell eltartsa a családot bazdmeg, mert az apja nem szeret dolgozni, és nem is dolgozik. Lakást keresünk most, jövő héten szabadságon leszek, szeretném letudni ezt a költözést. Lehet, hogy túl gyors, mert most kezdtük újra, de bazdmeg, akkor is van 3 közös év mögöttünk. Adok, adunk egy esélyt ennek, aztán meglátjuk mi sül ki belőle. :) Én optimista vagyok. :)

szólj hozzá : cool

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr9811663154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása