RSS

Lett péntek.

írta: Huni_ ; 2014.11.25. 22:02

Az ajándékátadás hellyel-közzel jól sikerült, csak egy kicsit elbasztam a dobozok sorrendjét, de mindegy. Ittunk pár pohárral, aztán fel kellett menni a Studioba, mert Endre meg Réka fel kellett köszöntsön valakiket. Arról mondjuk előzetesen nem volt szó, hogy az egész banda megy, de mindegy. Aztán mentünk Zetelakára, nekem meg teljesen elment a kedvem az egésztől, Réka annyira felbaszta az agyam amíg odaértünk.Ott egy olyan bő fél órán át ittam a Hellemet, aztán úgy döntöttem, hogy nem ölöm meg a bulit, és inkább kimegyek, mert a hangulatomnak úgyis kezicsókolom volt. Aludtam egyet a kocsiban, aztán jöttünk haza. Állítólag jó buli volt :))

szólj hozzá : semmi

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr766933349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása