RSS

Legyenmápéntek.

írta: Huni_ ; 2014.11.17. 21:17

Szombat este bebasztam egy kicsit, jó volt a buli. Andi eltűnt valamikor 11 körül az erdőn, én meg lerendeztem annyival, hogy valahol hányt egyet és alszik, oszt úgyis felébred ha megfagyott rendesen. :D Aztán kiderült, hogy elkolbászolt vagy 3 kilométert a háztól, fasztudja hol találtak rá. Ő megmagyarázta annyival, hogy kellett a friss levegő. Biztos nem talált a ház körül. Mondjuk nem is csodálkozom, a levegő alkoholtartalma bőven meghaladta a normális szintet. Szóval kicsit beálltam, de aztán hajnal 1-2 környékére helyrejöttem, és kortyolgattam még valamit.

Pénteken meg Zsanettnek lesz szülinapja, bár nem iszok, mert vezetek majd. Vettem neki egy telefont, meg holnap vagy holnapután hozza a futár a megrendelt romantikus cuki kis puzzlet is, és fasza tervem van az egész átadásra.

Legyenmápéntek.

 

szólj hozzá : cool buli muzsika drink

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr116911229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása