RSS

Szalad az élet szekere

írta: Huni_ ; 2014.09.25. 22:34

Volt egy nagyon jó hétvégém Zsanettel, tegnap/ma egy szintén fasza estém/éjjelem Ágotával, közben melózok és hulla vagyok kicsit, de tetszik. Ágotát lehet, hogy ma megbántottam, de az is elképzelhet, hogy más miatt volt zizi és csak én magyaráztam bele, hogy miattam van. Holnap végre péntek, de, hogy aludni mikor fogok normálisat, azt nem tudom :D Meg igazából nem is nagyon érdekel. :]

szólj hozzá : cool

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr896732605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása