RSS

Mocskosbüdösalkoholista.

írta: Huni_ ; 2014.09.07. 16:48

Az a rohadt nagy helyzet, hogy a legutóbbi posztom óta folyamatosan iszok. Na jó, péntek az kimaradt, és még ma sem ittam, de ez utóbbi még változhat. Csütörtökön este nagyot alakítottunk már megint. Iszogattam a kólácskámat a kocsmában, Csanádék meg hívtak pókerezni. Én mondtam nekik, hogy pont olyan hülye vagyok a pókerhez, mint ti a 13. századi francia költészethez, de erre annyit mondtak, hogy: "hát akkor maximum iszol". Meggyőző érvelés volt, úgyhogy értem jöttek, ettünk egy hamburgert, aztán nekiálltunk pókerezni. Mármint ők, mert én ittam a kólácskámat. Borral, de ez részletkérdés. Na, mire vége lett a partynak, addigra nagyjából meg is ittuk a felhalmozott kólakészletet, és bár egyik srác hazahozott volna, Csanád megint meggyőzött, így maradtam. Ja, most is jól beszélt: "igyunk még valamit na, ne szopass." Tiszta reklámszakember a gyerek, egy kis OrbánViktorral keverve. Na, mindegy. Inga kivitt minket a MOL-hoz, hogy vegyünk még kólát. Jaigen. Inga egy 19 éves litván csaj, aki 40 órát utazott, hogy eljöjjön ide azért, hogy Huni egy héten keresztül kefélhesse. Mármint nem én, hanem a másik Huni. Visszaolvassa ez eléggé lesarkított bemutatása a lánynak, de nagyjából ez volt a lényeg, és itt most kivételesen nem a nő a kurva, hanem a pasi a faszfej. Ritka, de előfordul ilyen is :D Na, tehát nem is azért jött, hogy keféljen, mert ennyit épeszű ember nem buszozik csak ezért. A fő ok, hogy fülig szerelmes Huniba, Huni meg ezt pont leszarja. Kicsit balfasz volt Ingával, de ő tudja. Aranyos, jófej a csaj, utazik tudomisénhányezer kilométert, aztán csak dugásra kell kb. Zárójel bezárva. Szóval a benzinkútnál vettünk még kólát, bár az üvegen nem azt írta, hogy Coca Cola, hanem azt, hogy Jagermaister, de hát basszék, biztos valami más recept alapján készítik. Mondjuk finomabb is. Ebből a fajtából ittunk párat, nyakon öntöttük még valami sörrel, úgyhogy elég szépen néztünk ki hajnal 2-re. Valamikor fél4 körül feküdtünk le, én 9-re mentem munkába. Fél 8-kor szólt az ébresztő, meg is ébredtem, nyomtam is egy szundit, aztán arra is egyet, végül meg kinyomtam a picsába. 8:45-kor ébredtem meg, hogy húbazdmeg, elkéstem. Összekaptam magam, kimentem a lakásból és néztem körbe, hogy akkor hol is vagyok, meg merre kell elindulnom. Meg kellett néznem, hogy a tömbháznak melyik oldala a mohás, hogy legalább azt tudjam, merre van észak. Kb részegebb voltam, mint amikor lefeküdtem. Szerencsém volt, hogy nem a raktárba kellett menjek melózni, hanem valami polcokat festegettem, így nem látta mindenki, hogy milyen falhoz vert lófasz vagyok meg milyen állapotban megyek melózni. Egy örökkévalóság volt a pénteki nap, délután 5-ig 3 liter kólát ittam meg, a normális fajtából. Este Zsanettel voltam, úgyhogy kimaradt az alkoholizálás. Hívtak Csanádék bulizni, de nem volt kedvem, meg amúgy sem vonz a diszkó. Végül kiderült, hogy talán jobb is volt, mert hajnal 4 körül balhéztak egyet. Fél 6-kor hívott, hogy valamelyik taxis számát adjam meg, mert vissza kell menjenek Ingával, ugyanis Huni meg Lóri a rendőrségen van, balhé volt, kés meg kutyafasza. Felkeltem és felvittem őket, elég bonyolult story volt, Huni meg is bilincselték mert megunt a rendőrautó hátsó ülésén ülni, és mivel az be volt zárva, előremászott és kiszállt az első ajtón :)) Amúgy végül valamelyik nagyobb fasz, aki ismer ugyanilyen nagyobb faszokat és ezek a nagyobb faszok is ismerik őt, nagyjából elsimította az ügyet.

Mivel lassan másfél hónapja folyamatosan iszok, most úgy tervezem, hogy egy kicsit megülök a seggemen. Csanád hazament, Nándor elment melózni Németországba, Huni meg szerintem alkoholmérgezést kapott, partner nélkül az ivás meg pont olyan mint a faszverés. Jó-jó, de azért nem az igazi.

Na, egyéb érdemleges szerintem nem történt, vagy nem emlékszem rá. Ha meg nem emlékszem rá, akkor nem is érdemleges. Megyek, iszok egy sört fantát.

szólj hozzá : cool buli nyár haverok drink

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr316677905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása