RSS

írta: Huni_ ; 2014.08.20. 20:56

Mióta Zsanett melózik, eléggé keveset találkozunk. Ma nem kellett menjen, úgyhogy tegnap este elmentünk pizzázni, aztán mivel egyikünknek se volt kedve éjfélkor hazamenni, megnéztük, hogy az erdőn minden rendben van-e. :D Úgy 2 óra körül megnyomott az álom mindkettőnket, fél háromkor arra ébredtünk, hogy irt neki valaki smst, de nagyjából ugyanazzal a lendülettel vissza is aludtunk. Aztán egyszer csak megébredt, felugrott, hogy húbazdmeg, hány óra lehet meg milyen mocskosul elaludtunk. 5 óra volt, úgyhogy összekaptuk magunkat és hazajöttünk. Aludtam még 2 órát aztán mentem melóba, de olyan kipihent voltam, mintha legalább 18 órát aludtam volna. A ma esti találkozó meg végül elmaradt, igen erős női megérzésem szerint azért, mert az anyjáék belepofáztak a dolgokba, mert reggel megint megy melózni. Kicsit szopás, mert felspanoltam magam, de mindegy.

És még sör sincs itthon, hát a fasz kivan komolyan mondom. Megyek a picsába aludni inkább. :/

 

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr166621657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása