RSS

Idióta balfaszok vol. 43243232637832467821487

írta: Huni_ ; 2014.06.25. 21:13

Nem kell Einstein legyen az ember, hogy tudja, megint Zsanett ősei húzták ki a gyufát. A múltkor az apja jött egy ilyen storyval Zsanettnek, hogy egyik munkatársa mesélt neki rólam, hogy én milyen fasz vagyok, rendre hozom be a lányokat a házba, x+1-szer látott csajokkal, meg ilyen tündérmesék. Meg amúgy is egy balfasz hülye vagyok, nem is érti, hogy miért van még mindig velem. Ja, Zsanettnek megparancsolta, hogy ezt el ne mondja nekem. Persze, hogy elmondta, én meg utánajártam, és kiderült, hogy a pasasnak halvány lila gőze nincs arról, hogy én ki vagyok, ergo ilyen faszságokat nem is mondhatott.

Ma az anyja villantotta meg fantáziadús elméjének minden szépségét. Állitólag anyám valakinek kávézás közben mondta, hogy nem fasza ha Zsanett néha jön hozzám, ez a nő meg elmondta Zsanett anyjának. Na, megtudtuk, hogy ki az állitólagos kávézópartner, aztán azt is, hogy nem csak, hogy nem mondott ilyent, nem csak, hogy nem kávézik anyámmal, de félévente egyszer futnak össze az utcán. Ennyit erről. Már nem tudják, hogy hogyan tudnának keresztbe tenni, és gyártják a kamu storykat, hogy bemártsanak engem/minket Zsanett előtt, hátha szakítunk. Holnap viszont megyek, szembesitem ezzel az anyját, ráadásul ha kell, akkor ezt a Katit is felhivom miközben ott vagyok, és megkérdezem őt is bazdmeg. Szép lesz ahogy a saját lánya előtt bizonyítom be, hogy egy alattomos hazug némber.

Na, most relaxálok.

 

szólj hozzá : fuckyou

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr186417369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása