RSS

Újra egyenesben (?)

írta: Huni_ ; 2014.06.15. 20:54

Na, hát a helyzet az, hogy május közepén beadtam a felmondásomat, ennek ellenére elvileg a jövő héten még kellett volna melózzak ennél a kikúrt cégnél. Aztán Péntek este jött egy ajánlat, szombat reggel beszéltem az új főnökkel, aki elmesélte, hogy hétfőn kezdeni kell ha itt akarok melózni. Előadtam a storyt a volt főnöknek, aki elküldött a picsába, meg leorditotta a fejemet, én meg tök nyugisan elmagyaráztam neki, hogy semmivel sem tud a cégnél tartani erre az egy hétre, mert a törvény is mellettem áll. Tegnap este 11-kor még írt egy smst, hogy felejtsem el a dolgot, mert a jövő hetet úgyis le kell dolgozzam nála. Én meg megírtam neki, hogy hétfőn máshol kezdek, ma az autót az áruval együtt beviszem a céghez, ha tetszik, ha nem. Nagy nehezen felfogta, hogy ezúttal nincs esélye, úgyhogy átadtam mindent, aztán bassza meg. Világi balfasz amúgy, egyike a legundorítóbb alja embereknek akiket ismerek. Nem véletlen, hogy senki sem dolgozik a cégénél túl sokáig. 10 év alatt 70 ember 2 poszton, sok mindent elmond róla is. Nem tudom, hogy az elmúlt 7 hónap alatt akadt-e a 3-400 emberből akivel dolgoztam 10 olyan, aki pozitiv véleménnyel lett volna róla. Megbaszhatja magát. Csak remélni tudom, hogy az új főnök nem ilyen geci, és róla eddig több jót tudtam meg, mint rosszat.

Zsanettel van még egy kis zűr, illetve "meglepő" módon nem vele, hanem az őseivel, de majd csak túl leszünk ezen is.

Húzós hetem volt, idegileg elég rendesen megviselt, de most rohadtul nyugodt vagyok. :)

szólj hozzá : meló cool

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr506299658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása