RSS

Idióta Huni.

írta: Huni_ ; 2014.04.14. 16:49

Jó, elmentem az este, hogy igyak egy sört. Lett 6 belőle, ami nem is volna probléma, viszont az, hogy 11 órakor taxiba ülünk és elmegyünk kajálni, aztán még borozunk egyet, eléggé nokomment kategória.Szóval 1 óra után feküdtem le, enyhén ittas állapotban. 5-kor keltem fel, és szerintem még elég magas volt az alkoholkoncentráció a véremben. Úgy délelőtt 10-ig olyan voltam mint a mosott szar, utána meg még olyan sem. Aztán a kajálás meg a kóla kicsit rendbe szedett, de még mindig érzem a másnaposság gyönyörű tüneteit. Mostantól kezdve vasárnap este nem megyek sehova. Ha mégis, akkor bárki lelőhet.

 

szólj hozzá : kocsma shit drink

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr346032192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása