RSS

Update

írta: Huni_ ; 2014.02.04. 23:01

Idén már vagy 10. alkalommal ugrok neki ennek a postnak, hátha most meg is lesz.

Amúgy nem is történik semmi különleges, leszámítva talán a minapi összezörrenést asszonypajtival. Szombaton megelégeltem a folyamatos cirkuszt amit az anyjáék csinálnak, és azt mondtam, hogy oké, kell nekem egy kis idő átgondolni ezt az egészet. Tudtam, hogy úgysem lesz hosszas, mert majd az anyja felhív, hogy mi a gond, meg rendezzük le meg babámfasza. Azt viszont nem gondoltam volna, hogy 4 nap után már itt tartunk. Mondták, hogy menjek be, beszéljük meg. Meg is volt, de nem vagyok benne biztos, hogy jó irányt vettek a dolgok. Sőt. Jóformán én engedtem, és az egészséges kompromisszumtól elég messze áll ez az új rendszer. Azzal kezdték, hogy jó lenne valami rendszerességet, valami megkötött programot összehozni, mert múlt héten miután végeztem a melóval és jöttem hazafele, 3 egész percre be mertem ugrani úgy, hogy erről nem szóltam előtte huszonkét évvel. Feldobták, hogy X és Y napon este 6-8-ig mehetek, de amúgy ennyi. Mondtam, hogy ez egyrészt értelmetlen, másrészt a munkám miatt kurvára nem fog működni. Oda jutottunk, hogy hétfőtől péntekig még meg sem közelítem a házukat, péntek/szombat este meg ha úgy van, akkor elmegyünk valahova. Ha meg nem lesz autóm/kedvem/pénzem/időm, akkor nem találkozunk. Az kurvabiztos, hogy én mostantól még egy fél órára sem megyek náluk. Se hétfőn, se szombaton. Szóval nyugodtan tanulhat, csinálhatja amit kell, nem leszek zavaró tényező. Én már most tudom, hogy ez nem fog működni. Csodálatos lesz végignézni ahogy leépül ez az egész kapcsolat és úgy megy tönkre ahogy van. Ilyenekkel van bajuk, hogy ledől mellém az ágyba, és azt mondják, hogy értik és megértik, de ezt azért mégse kéne ott. Mondtam, hogy oké, akkor jöjjön nálunk, itt lehet. Ja, hogy az továbbra is fennáll, hogy az nem frankó, mert milyen dolog, hogy ő jön, és mit mondanak majd az emberek? Én kérek elnézést. Ez ilyen rajzolj amit akarsz, de legyen rajta egy fa, két házikó, egy Bodrikutya, madarak ne legyenek, zöldre fesd a macskát, de amúgy nem szólok bele, úgy csinálod, ahogy akarod. Nonszensz az egész. Felbasz, mert teljesen értelmetlen számomra ez az egész. Gyakorlatilag heti 2-3 órára van lekorlátozva az egész kapcsolat úgy, hogy közben 10 percre lakunk egymástól. Ennyi erővel lehetne barátnőm Ugandából is, kb ennyit érne, mint ez így. Smstelefonfacebook kapcsolat, csodás. Ezzel a szisztémával nem adok egy hónapnál többet, rájön Zsanett is, hogy ez nem működik, vége lesz az egésznek, aztán csodálkoznak a kedves szülők, hogy mi a baj. Gratulálni tudok ehhez az egészhez, vastaps. Na mindegy, agyfaszt kapok ettől az egésztől.

szólj hozzá : shit fuckyou

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr905754630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása