RSS

Dilemma

írta: Huni_ ; 2013.12.19. 21:30

Úgy érzem, hogy kezd megnyűgösödni a helyzet asszonypajtival. Az az igazság, hogy egy kicsit kezd tele lenni a tököm a hülyeségekkel. Egyrészt az anyjáék basszák az agyamat amikor jópofiznak ha ott vagyok, aztán hallom, hogy ilyen meg olyan bajuk van amiért szerintük én vagyok a hibás. Másik dolog meg maga Zsanett. Amit mostanában művel, számomra nonszensz. Ha találkozunk, akkor semmi gond, kurvafasza minden, de ha netán fészen, smsben vagy telefonon tárgyalunk, mintha nem is ő lenne. Rendszerint este jön rá az ötperc, ilyenkor minden faszságot kitalál meg bevágja a durcát. Nekem meg egy idő után felmegy a cukrom, aztán inkább nem magyarázok tovább és nem írok. Erre persze jön megint valami hisztivel. Meguntam már, na. Reggeltől estig melózok -amit egyébként mindennel együtt szeretek-, van egy halom idióta ember akivel mindenféle problémát meg kell oldani a lehető legbékésebb módon, és ha az egész napos gecizésen túl vagyok, akkor 2-3 órát lazítanék, erre még Zsnaett is felbassza az agyamat. Nem vágom, hogy mi lett vele az utóbbi időben. Még adok egy kis időt ennek az egésznek, aztán komolyabban is elgondolkodok a hogyantovábbon...

szólj hozzá : meló

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr645694295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása