RSS

Kibaszott Anna...

írta: Huni_ ; 2013.08.27. 00:31

Anna ugyebár Zsanett tesója, az elkényeztetett kis picsa. 7 évesen még egy pohár vizet sem képes tölteni magának bazdmeg, és bár semmi közöm hozzá, rendszeresen felbasz ez a nevelési rendszer. Hisztit hisztire halmoz, és nem véletlenül. Tegnap az volt, hogy valami csokit tömött magába, de arról volt szó, hogy kap valamennyit, aztán vacsora után még ehet. Na, hát neki nem volt elég az adag, és elkezdett bőgni, orditani, hisztizni, hogy márpedig ő még enni akar. Mit csináltam volna én? Semmit. Hagytam volna, hogy bőgjön, esetleg még rászóltam volna, hogy viselkedjen normálisan. Mit csinált Zsanett? Fél perc múlva adott neki csokit, nehogy szegény párának valami baja legyen. Persze, hogy rájátszik, persze, hogy hisztizik és persze, hogy bőg, ha tudja, hogy ezzel eléri amit akar. Én is ezt csinálnám, nyilván, csak mocskosmód idegesítő.Ha az én lányom lett volna, akkor kapott volna egy taslit ma tőlem, az biztos. Startból úgy fogadott, hogy "na, már megint itt vagy", aztán ilyent szól, hogy allergiás rám, allergiás arra, hogy ott vagyok, minek megyek egyáltalán...Na elmész a picsába, még akkor is, ha csak 7 éves vagy. Azt éreztem, hogy ráüvöltök, mert bár nem ejt sebet az ilyen beszólás, de nehogy már egy taknyos ilyeneket pofázzon nekem. Ha egy 3 éves mondja, akkor oké, még nem képes felfogni, mit is mond. Na de 7 évesen azért valami értelem már kellene legyen a fejében basszameg.
Azt meg kurvára ne mondja meg, hogy mit csináljak és mit ne. Ilyen parancsokat osztogat, hogy halkabban beszélgessünk, ne öleljük meg egymást, ne üljön mellém, kevesebbszer csókoljam meg. Zsanett ha rászól, akkor megy árulkodni az apjához, aki persze őt védi, én meg egyelőre nem tartok ott, hogy ezekben a helyzetekben kiállhassak Zsanett mellett, bármennyire is spanolok az apjával.
Idegesítő egy helyzet ez, és nincs jó megoldás rá. Az sem működik, hogy elmegyünk valahova, esetleg Zsanett feljön, mert ez a hisztibogyó képes és bosszúból kárt tesz magában, azt meg nem kell ecsetelnem, hogy ki lenne a hibás mindezért. De ilyent bazdmeg, hogy 7 évesen nem lehet egyedül otthon hagyni azt a gyereket, még Európa nem baszott. Ebben a korban én már nem döglöttem éhen vagy szomjan, képes voltam kinyitni a hűtőt és valamit enni, be tudtam zárni az ajtót és a kulcsot a helyére tenni...

Faszért kell elkényeztetni a gyereket...


MI A KURVA ISTEN FASZA?! AZT A SZENTSÉGES SZÁJBAKÚRT MOCSKOS KURVA ANYJÁT MÁR. FELBORÍTOM AZ EGÉSZ HÁZAT BASSZAMEG. Szeptember 4-én megint valami idióta táborba megy Zsanett? ARE YOU FUCKING KIDDING ME?! Hát ezt komolyan nem hiszem el, ilyen a tetves mocskos szájbakúrt világon nincs...

szólj hozzá : shit fuckyou

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr385479838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása