RSS

írta: Huni_ ; 2013.08.19. 23:08

Ejj, de beleszerettem Zsanettbe. Az összes eddigi kalandom, gyenge lábakon álló kapcsolataim nem érnek ennyit, az héccencség. Azért komoly, hogy mellette mennyire nyílt, mennyire nyugodt vagyok. Ma reggel elment valami lófasz táborba, szombaton jön haza, én pedig megvadulok nélküle. Ha összejön -márpedig összejön!- akkor szerdán meglepem és odamegyek autóval :D

Van még awesomeness, méghozzá az, hogy ma találkozok Magdival és Brigivel. Mindketten olyan kikúrt mód hiányoznak, hogy azt leírni nem lehet. Ugyanezt éreztem nemrég, amikor Ágotához és Tündéhez mentem. Olyan izgatott voltam, mint egy fiatal lány az első csók előtt, de komolyan. Most is ezt érzem. Afaszkivan, 16 éves akarok lenni megint. Mennyivel könnyebb volt minden, de 21 vagyok és az a durva, hogy 3-4 éven belül családot szeretnék.

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr525466661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása