RSS

Fejlemények

írta: Huni_ ; 2013.05.12. 15:46

Igazam lett, ráéreztem, hogy mi a helyzet Endrével. Tegnap este teljesen véletlenül beigazolódott a gyanúm, és tényleg nő van a háttérben. És arra is fény derült, hogy ki az a drágaságos hölgyemény. Érdekes dolgok ezek. Így már részben érthető Endre viselkedése, titkolózása, hazudozása, de attól azt még tartom, hogy nem szeretem ha hülyének néz. Na, de azért nem fogom kiplakátolni ezt az új infot a városban. :)

Tegnap este még annyi történt -ja, Júliánál születésnapoztunk-, hogy kicsit bepöccentem, de csak úgy csendben. Szabit nem lehet baszogatni Enikővel, Júliát nem lehet baszogatni a rengeteg Csabival meg a pasikkal akikkel összekavart, Andit nem lehet baszogatni Csabikával, mert egyszerre hárman támadnak vissza, hogy én mégis mit képzelek, engem viszont minden további nélkül lehet savazni Kati miatt -aki amúgy már rég lejárt lemez-, de ami még idegesítőbb, hogy folyton Timivel jönnek elő. Mindezt úgy, hogy egy percig sem titkoltam senki előtt, hogy mit érzek iránta, azaz tudják, hogy ez most történetesen az egyik legérzékenyebb pontom. Semmi bajom a poénkodással, semmi bajom a baszogatással -lassan 1 éve hallgatom a "túrós farkamról" szóló történeteket meg beszólásokat, és bár én rég meguntam, nem hisztizek, hogy hagyják abba. Cseszegessenek ezzel, vagy bármi mással, de hagyják a faszba Timit. Elmondtam, hogy jó volna leszállni a témáról, mert nem vicces, de úgy tűnik nem veszik a lapot. Aztán csodálkoznak ha nem röhögök egész este velük.

Egyébként négy napja ocsmány módon fáj a pofám, először azt hittem, hogy a bölcsességfogam miatt, de egyre valószínűbb, hogy arcüreggyulladás lesz ez. Legalábbis a tünetek stimmelnek.

Nincs kedvem visszamenni Vásárhelyre, nincs kedvem itthon maradni, legszívesebben fognék 6 üveg bort meg három csomag cigit, aztán kimennék az erdőre egyedül. :D Ha tudnék gitározni, meg lenne jó hangom, akkor a tábortűz mellett addig énekelnék amíg a bor mámorától elterülnék a fűben, aztán aludnék amíg a harmat felszárad. :)

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr195296703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása