RSS

Finomvegyes

írta: Huni_ ; 2013.04.25. 01:13

Egyre hatványozottabban igaz a fent olvasható felirat. Tegnap beszéltem Zsolttal, lerendeztük a dolgokat, és megnyugtattam, hogy nekem tényleg kurvára semmi bajom nincs vele amiatt, hogy kavart Timivel. Volt néhány érdekes momentuma ennek a beszélgetésnek, a legmeghökkentőbb pedig az volt, hogy kiderült, Timi nagyon jól tudja mozgatni a szálakat a háttérben úgy, hogy kijátsszon minket. Jó, ez így erős, de nem tudom értelmesebben megfogalmazni. Állítása szerint én azon az ominózus éjjelen nem sokkal azelőtt, hogy kavart Zsolttal, elmondtam neki, hogy tetszik nekem, pedig ilyenről aztán rohadtul nem esett szó. Ittam, nem is voltam józan, de erre emlékeznék, ha így történt volna. Főleg úgy, hogy ennél jelentéktelenebb dolgokat simán fel tudok idézni abból a beszélgetésből. Az egy ideje nálam is tiszta sor, hogy észrevette, nem haverként tekintek rá -bár ezt csak az nem venné észre akinek nincs szeme-, csak nem értem, hogy miért kellett olyant mondania Zsoltnak, ami nem igaz.

Szóba került a május 1 is, amire Zsolt letámadott, hogy engem tutibiztosan Szabi küldött, ő kért meg, hogy beszéljek vele, én meg néztem, mint a lőtt medvét, hogy wtf. Kiderült, hogy előző este Szabi témázott Zsolttal, és az egész úgy jött ki, hogy én azért hívtam sörözni őt, mert Szabi erre kért. Örülnék, ha néha erről-arról beszámolna Szabi nekem, és akkor nem kellene ilyen szar szituációkba kerülnöm.

Ja, otthon áll a bál, Szabi és Júlia is úgy viselkedik, mint két óvodás. Egymásra panaszkodnak nekem, mintha azt várnák, hogy én rendezzem el a gyerekes vitájukat. Aztán amikor megmondom nekik, hogy mindketten balfaszok, és mindketten idiótán viselkednek, akkor megint megy a terelés, hogy hátdeénnemiscsakő. Elmondtam, hogy ezt oldják meg ketten, beszéljék meg normálisan és ne egymás háta mögött szapulják a másikat, de nagyon úgy tűnik, hogy nem képesek erre. Vannak nekem annál sokkal komolyabb gondjaim, mint az ők gyerekes civakodásuk, de ha nem tudnak túllépni ezen, akkor egy őszintébb pillanatomban, amikor mindketten ott lesznek (vagy akár Andi és Endre is, mert ők is sárosak rendesen), kiborítom a bilit. Nehogy már 20 évesen ne tudjanak két értelmes szót váltani egymással és lerendezni ezt az egész cirkuszt, ami már-már nevetséges. És mindez azért, mert Szabiék hazudnak, Júliáék pusmognak és bevágják a durcát, mint a 6 éves kislány akinek nem veszik meg a Barbiet. Itt tartunk, kéremszépen, gyönyörűséges.

Vár még rám egy halom papírmunka meg olvasnivaló, de már se kedvem, se energiám, úgyhogy délelőtt folytatom asszem.

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr725245680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása