RSS

-1

írta: Huni_ ; 2013.04.21. 00:42

Egy probléma úgy tűnik, hogy ha nehézkesen is, ha mocskosul is, de holnap megoldódik. Főleg ezért volt kedvem egy ideig visszamenni Vásárhelyre. Mondjuk most már nincs, mindegy is.

Tegnap reggelre szépen bedagadt a csuklóm, mozgatni is alig tudtam. Reggel 7-től délután 6-ig mentem körbe, mint a mérgezett egér, emeltem, szereltem, dolgoztam, ebből kifolyólag megerőltettem a csuklómat, most meg rohadtul fáj. Reggel 6-tól meg megint meló, úgy délig kb, nem igazán várom, de ez van.

Egyébként arról volt szó, hogy 9-kor elmegyünk 6-an valahova, abból 10 óra lett, negyed 11-kor meg hivtam Júliát, hogy mégis hol a kurva faszban vannak, mert ott szobrozunk hárman, és csak rájuk várunk. Ittak a kocsmában, mondom jóvan, haladjatok onnan kifele. Fél 11 volt amikor el tudtunk indulni, kicsit berágtam, és éreztettem is. Kurvára elegem van abból, hogy én össze tudom magam szedni fél óra alatt, másnak meg három óra nem elég. És nem ez volt az első, ez a bajom. Utálom, ha megbeszélünk egy időpontot, aztán azt tologatjuk, és még akkor is fél órát késnek. Legközelebb otthagyom őket, aztán jönnek amivel akarnak. Végigkocsikáztunk szolid 3-4-szer a városon, helyet sehol sem kaptunk, nyilván. Aztán a Onesesben üresedett pár asztal, ott ittunk egy kólát. A lényeg, hogy teljesen fölösleges volt ezért elmenni itthonról, nonszensz, hogy autókázunk egy órát azért, hogy igyunk egy kólát.

Kiváncsi leszek erre a május 1-es cuccra is. Szabi el lesz Endrével, mert mostanában mintha összekötték volna őket, Júlia Andival, Szilvia a Facebookkal, Zsolt Gabival, és ha Timi szar passzban lesz, akkor bebaszok egyedül, mint az albán szamár. Timi2-ről még semmit se tudok, nem döntötte el, hogy velünk jön-e vagy sem, de remélem, hogy igen. Akkor talán nem fullad magányos részegedésbe az a négy nap vagy mennyi. Bár az is igaz, hogy jelenleg olyan 30% az esélye annak, hogy velünk jön, lévén, hogy 150 éve Erikáékkal bandázik, és nem sűrűn szoktak az emberek elválni ilyenkor, ráadásul bassza a csőrét, hogy hogy fog ő majd Gabi szemébe nézni amiért kavart Zsolttal. Gabi lófaszt nem tud az egészről (még), és ha Zsolt képes rá, akkor olyan nagyon ő se kellene problémázzon. Szerintem.

Na, az van még, hogy feldobtam itthon ezt az angliai ötletemet ismét, és bár nem igazán támogatnak, van rá esély, hogy ezt összehozzam. Lefagyasztom a harmadik évet a picsába, soha nem fogom elvégezni, lehet, hogy később hiányozni fog az a papir, de annyira nem hat meg. Jelenleg csak egy újabb elvesztegetett évnek tartom, ha maradok. Remélem egy hónapon belül lerendeződik ez a történet, és maximum látogatóba megyek Vásárhelyre 2014-ben.

Majd' elfelejtettem, most már 100%, most már egészen biztos, most már egy szemernyi kétely sincs azzal a "titokbankelltartanom" témával kapcsolatban. Tegnap éjjel mindent megtudtam, minden gyanúm beigazolódott, és az is, hogy jól raktam össze a puzzlet, minden darab a helyére került és teljes a kép. Kíváncsi vagyok, mikor lesz nyilvános, vagy "ő"/"ők" mikor mondja/mondják el nekem. Már ha elmondja/elmondják, persze. Zseniális kis háromszög ez, annyi szent. :)

szólj hozzá : meló haverok terv bazdki

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr515236933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása