RSS

Ezt beszoptam.

írta: Huni_ ; 2013.04.17. 13:46

Nem jött össze ez az egész történet. 6 órakor találtam valamit ami addig elkerülte a figyelmemet, és mindent ellehetetlenít úgyhogy teljesen fölöslegesen törtem a fejem egész nap.

Gondoltam feldobódok egy kicsit, délelőtt megnéztem két Showdert, de nem segített. Olvastam erről a The Imposter című dokumentumfilm-szerű valamiről, úgyis le volt töltve, megnéztem azt is. Érdekes volt, akár a cover photom szövege is lehetett volna a címe, és akkor is közel járnánk az igazsághoz. :)

Na de most már kell egy cigi.

szólj hozzá : shit múvi

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr635231300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása