RSS

Vegyes érzések, érzelmek

írta: Huni_ ; 2013.04.10. 03:32

Elmentünk Endréhez, erre ott volt a tesóm, meg Timi. Óriási meglepetés volt, hosszú percekig nem tudtam mit kezdeni magammal. Timit megöleltem, és azt kívántam, sose legyen vége. It was awesome. Aztán elmentünk Jazzbe. És ott elbaszódott. Ittam Timivel (is). És jó volt.  Beszélgettem vele. Nagyon komolyan. És jó volt. 15 perc múlva összenyalt Zsolttal.  És láttam. 10 méterről. Kurvaisten. És elbaszódott. És nem tudom, hogy wtf. És akarok beszélni vele. De lehet, hogy nem lenne jó, erre jöttem rá. És most valakit pofán kéne verjek. Jól indult, elbaszódott. Én fair voltam, én gentleman voltam, erre...FUCK THIS SHIT. KURVAÉLET.

És szerelmes vagyok.

szólj hozzá : szerelem shit

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr315214536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása