RSS

Elbaszódott.

írta: Huni_ ; 2013.03.30. 22:16

Tudtam, éreztem, hogy nekem ez megint nem jöhet össze, nem is jött. Egy ideig kurvaideges voltam, de aztán már inkább csak csalódott, végül beletörődtem, és inkább összeszedtem maga, hátha valami jó is kisülhet a dologból. Délután már beszedtem borból meg szilvapálinkából, Endrénél Jagert, whiskeyt, sört és bort ittam, de meglepő módon nem voltam részeg, sőt. Egyértelműen a józanok közé tartoztam. Éjfél körül jött az ötlet, hogy menjünk bulizni, Réka úgyse iszik, Endre odaadja az autót. Jó, menjünk. Közben Timi irta, hogy ők mennek a Rioba, úgyhogy rávettem a bandát, hogy mi is oda menjünk. Nem sokkal később kiderült, hogy ott szar a buli, ők átmennek a Randiba, úgyhogy megint változtattam a terven, és oda mentünk mi is. Sörözni akartunk, de egyszerűen kifogyott a készlet, vodkát és/vagy whiskeyt meg inkább nem iszok diszkóban azon egyszerű ok miatt, hogy kurvadrága. Azzal volt szerencsénk, hogy Endre otthonról hozott egy üveg Passiont, amit már az autóban elkezdtünk inni, aztán a többit a diszkó előtt, hóesésben lőttük le. Egyébként elvesztettem az időérzékemet, fel sem tűnt, hogy már 3 óra körül járt az idő, amikor a banda részegebb felével elindultunk haza. Endre már bent is hányt valami műanyag poharakba, kitámogattam az autóig, ott meg indulásig az alvás-hányás-alvás-hányás ciklust ismételte. Hazavittük, egyedül ment be a házba, amin elég rendesen elcsodálkoztam. A hírek szerint a mai napot világvégeként élte meg, mindene fájt, hányt, ilyesmik. :D Szabi se dicsekedhet mondjuk, mert az éjjel ő is 3-4 alkalommal adta ki magából a fölösleget, ma délután 5-kor meg azt mondta, hogy vezessek én, mert ő még részeg :DD

Fél 5 körül értem haza, majdnem egy órán át beszélgettem Júliával telefonon, de szinte semmire sem emlékszem. Pedig tuti, hogy valami nagyon fontos volt, mert nem várhatott délutánig.

Na, de amin ma egész nap pörögtem az az, hogy wtf van most Timivel. Rohadt jól tudok beszélgetni vele akár órákon keresztül is, de tegnap éjjel annyira más volt, hogy nem tudtam hova tenni. Elvoltunk, meg minden, de valamiért furcsán viselkedett, le se tudom írni igazából, hogy milyen volt.

Hajnalban írtam neki egy smst -ez, meg a Júliával való beszélgetés témájának elfelejtése mutatja, hogy azért be voltam baszva én is-, de volt annyi eszem, hogy ne irjak olyant amit nem kéne. Ami biztos, hogy a lehető legrosszabbkor jön most ez a tavaszi szünet.

Na, majd csak kialakul valami, vagy kiderül az, hogy nem alakul ki semmi. De már azzal is kialakulna valami.

szólj hozzá : party drink

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr565176741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása