RSS

Geciromantikus tudok lenni.

írta: Huni_ ; 2013.03.27. 22:58

Kár, hogy tegnap nem volt időm megírni ezt a postot, mert olyan faszipántosan megvolt a fejemben, most meg egyrészt nem is emlékszem rá, másrészt nem is vagyok olyan hangulatban, mint tegnap. Na mindegy.

Az úgy történt, hogy hajnali 4-kor feküdtem, de fél 8-kor keltem, ugyanis előző este azt mondtam Timinek, hogy 9:30 magasságában viszek neki Activiát meg almát. Le is esett nekem, hogy nem vette a lapot, hogy komolyan gondolom, így még jobban fel voltam spanolva. Na, el is mentem a bentlakáshoz, hivom telefonon, mondom, hogy jó volna ha kijönne, mert megérkeztem. Kijött, nézett, mint a lőtt medvét, meg jól láthatóan meglepődött és örült. Nem tudom most leírni normálisan ezt az egészet, de volt egy érdekes feelingje a történetnek. :D

Mondtam neki, hogy jöjjön este partyzni, de láthatóan beteg volt, úgyhogy kb esélytelen volt az egész. Egyébként nem volt egyszerű a tegnap este, mert a melegítéshez sem volt sok kedvem, a bulihoz főleg nem, aztán amire előbbi során megjött volna a kedvem, és elkezdtem volna normálisan inni, a többiek elkezdtek sietni, szóval fuck. Nem volt életem bulija, bár többé-kevésbé jól elvoltam. Aztán kettő előtt Magdival leléptünk hozzánk, kajáltunk egyet, és beszélgettünk amíg a többiek hazaértek. Na, ez jobb volt, mint a buli. 5 órakor beleborultam az ágyba, ébresztőt belőttem a telefonon meg a laptopon is, a biztonság kedvéért meg irtam Júliának egy smst, hogy fél 8-kor kezdjen el hivni és addig ne hagyja abba amig fel nem veszem :D Meg is ébredtem, beszéltem is vele, aztán gondoltam, hogy még 15 percet alszok, aztán főzök egy kávét mielőtt Magdi hazamenne. A vége az lett, hogy negyed 9-kor Magdi hivott, hogy ébredjek már meg és engedjem őt ki :D Visszafeküdtem, aludtam 11-ig, bementem órára, aztán Brigivel hazajöttünk. Mind a ketten olyan hullák voltunk, hogy adott időszakban kb 20 kilométeren át egyikünk se mondott semmit :D Ágotánál ittunk egy kávét, most van még két korty söröm, aztán alszok egy normálisat, feltéve, hogy a Tizenegy perc című könyv -amit Timi ajánlott- nem fog meg annyira, hogy még ma éjjel kiolvassam. :D

Egyre jobban megkedvelem amúgy őt. :)

szólj hozzá : cool party muzsika

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr415176743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása