RSS

Something...whatever :)

írta: Huni_ ; 2012.12.07. 01:56

Miután Magdi inkább nem reagált az üzenetemre, miszerint hétfőn este leülhetnénk két pofa sör mellé, én meg mindenképpen akartam valakivel beszélgetni, így elhívtam Violát. Kicsit idiótán jött ki az egész, mert gyakorlatilag -kimondani sem volt könnyű, de leírni is pont olyan szar- ő "csak" második opció volt így. Sajnálom is, mert ebbe későn gondoltam bele, de aztán úgy mentem a G-be, hogy elmondom a történetet neki. Olyan szinten -és ide mindenki képzeljen tizahuszonharmadikon számú pozitiv jelzőt- ez a Viola, hogy azt leírni nem tudom. Szeretek Vele(d) -ja, tudom, hogy kb 2 hónap múlva úgyis elolvasod :D- beszélgetni. Ha nem egy romkocsmában vagyunk, biztosan elsírtam volna magam egy adott pillanatban. És éreztem, hogy kellett volna, jól esett volna, de inkább valahogy elfojtottam. Lehet, hogy kár volt.

szólj hozzá : gondolkodás barátság barátok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr1004952253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása