RSS

hnJdasdasjdksadguaigdiuqwbfgqiirt2i37trg792gkjas

írta: Huni_ ; 2012.12.01. 23:43

Pár napja Magdival témáztunk fészen, aztán egy félreértés miatt megsértődött, és bár az sms-ek után azt mondta, nincs gond, mégis úgy érzem, hogy van. Egy pöcs voltam, el is ismertem, nem úgy gondoltam az egészet, és tényleg szarul éreztem magam utána. Remélem belemegy és hétfőn este leülünk beszélgetni. Igazából nem csak emiatt akarok témázni. Kell most valaki, akire rázúdíthatom minden tanácstalanságomat és problémámat úgy, hogy arra reagáljon is. Mondhatnám egy pohár tejnek is, vagy leírhatnám ide is, de az most rohadtul nem segítene. Azon filóztam, hogy Ágotával fogok beszélgetni, de hamar rájöttem, hogy most nem rá van szükségem, hanem Magdira. Hiányzik minden, ami miatt valamikor úgy éreztem, hogy szoros a kapcsolat köztünk.

szólj hozzá : shit

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr864942259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása