RSS

írta: Huni_ ; 2012.01.21. 00:35

Ágota csütörtökön, Brigi tegnap délután ment haza, így ketten maradtunk Levivel, aminek az igazat megvallva nem örültem túlságosan. Ma vizsgázott, nem jött össze, holnap ugyanabból a tárgyból próbálkozik, de nem mondhatnám, hogy tanult rá. Így elég feleslegesnek érzem a kínlódást. Nekem tegnap lett volna egy vizsgám, nem tanultam eleget rá, így nem mentem be, hogy elvágjanak és elbasszak ezzel egy fél napot. Na mindegy, nem erre akartam kilyukadni. A délután balfasz volt, és én már akkor eldöntöttem, hogy nem hagyom annyiban, és köcsög leszek vele. Leültem játszani, nézte meg kommentálta az eseményeket, aztán mondta, hogy ő is játszana majd később. Na, erre mondtam, hogy sajnálatos módon én filmet fogok nézni, szóval eme szándékáról kurvagyorsan tegyen le. Szerintem nem vágta, hogy komolyan gondolom, mert fél óra múlva, amikor indultam be a szobámba a laptoppal, emlékeztetett arra, hogy ő játszana. Én meg arra emlékeztettem, hogy filmet akarok és fogok is nézni, azzal becsuktam az ajtót. Azt még azért hallottam, hogy lemajmozott engem, úgyhogy ma sem fog játszani ^^ Na meg aztán állítólag délután ő is hazamegy. Illetve úgy néz ki, hogy ebben is igen hangsúlyos lesz a döntéshozói szerepem, ugyanis utalt rá, hogy annyi pénze sincs, hogy a vonat/buszjegyet fizetni tudja. Én meg ezt úgy értelmezem, hogy fel kellene ajánljam önzetlen segítségemet, és adjak neki kölcsön. Valószínűleg adok majd, de csak azért, hogy legyen egy kis csend meg nyugalom itt.

Amúgy meg semmi érdekes nincs, múlt pénteken (?) egyik vizsga után Benővel meg Endrével ittunk sört, bort, whiskeyt, szilvapálinkát, az meg rendesen betette a kaput nálam, délután négykor egész vidáman érkeztem be a házba. Keddre meg kinéz gy buli a Jazzben, épp ideje.

szólj hozzá : levi

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr53603100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása