RSS

írta: Huni_ ; 2012.01.12. 06:35

Most vettem észre, hogy ha googleben arra keresel rá, hogy vizsgaidősuck, az első találat a blog ^^ Ja, elkezdődött, én meg az első vizsgát úgy érzem alaposan benyaltam.

Nem szorosan, de azért ide kapcsolódik az, hogy Levi is kell vizsgázzon ma délelőtt. Úgy tegnap este 11 körül kezdte el nézni az anyagot, fél 4 után feküdt le, de a lényeg nem ez, hanem az, hogy "véletlenül" épp akkor, amikor elszállt a net egy negyed órára :D Az már mellékes, hogy akárhányszor kimentem a szobából és ránéztem a monitorra, a 18. oldal volt látható az anyagból. Fogalmam sincs, mire jó ez, miért jó neki ha megpróbálja beadni a meséket, de lelke rajta. Ahogy neki sincs joga kérdőre vonni engem, úgy én sem pofázhatok bele abba, hogy hogyan tanul vagy épp nem tanul, és konkrétan nulla közöm van ahhoz, hogy hány vizsgán vágják el és hány sikerül. Épp ezért tartom értelmetlennek a kamuzást a tanulásról. Áh, namindegy.

szólj hozzá : levi vizsgaidősuck

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr1003538773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása