RSS

Goodbye 2011

írta: Huni_ ; 2011.12.29. 21:16

Tegnap estére összehoztunk egy osztálytalálkozót, és azt kell, hogy mondjam, kurvajól telt az a néhány óra.

Ma eldöntöttük, hogy a szilvesztert nem itthon töltjük majd, hanem inkább kimegyünk az erdőre. Gyorsan leszerveztük, elintéztük a vásárlást, holnapután repülés.

Ez az idei utolsó postom, úgyhogy értékelem is az évet. Voltak benne fentek és nagyon lentek, összehoztam a jogsit, lerendeztük a problémákat Timivel, megismertem pár jóarc embert, túltettem magam a lakás körüli mizérián -visszagondolva talán jobb is, hogy így alakult :)-, egyetemista lettem, és még rengeteg pozitívum tartozik ehhez az évhez. Negatívumból talán nincs olyan sok, és így 2011 jobb év volt számomra, mint 2010. Egyébként most is elolvastam, hogy mit írtam tavaly illetve tavalyelőtt, az értékelésekből pedig kiderül, hogy minden évem jobb, mint az előző volt. 2011, kapsz tőlem egy 8/10-et.

HNY, viszlát 2012-ben.

szólj hozzá : szilveszter 2011 áttekintő

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr253505329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása