RSS

Második szülinap

írta: Huni_ ; 2011.11.22. 05:24

Ma lett két éves ez a blog, nem gondoltam, hogy ennyit fogok írni ide :) Ha a blogol.hu-n eltöltött 2 és fél hónap alatt írt 35 bejegyzést is ideveszem, akkor ez a 198. postom.

Tegnap délután 2 körül ébredtem, 4-től 8-ig előadásom volt, aztán úgy terveztem, hogy hazajövök, kajálok, és beborulok az ágyba. Így lett? Lófaszt. Azóta is ébren vagyok, és csak most kezdtem el azt érezni, hogy jót tenne mondjuk 125 óra alvás. Ha lefekszem, akkor holtbiztos, hogy 10-re nem mászok be egyetemre, ami azt jelentené, hogy a megengedettnél több hiányzásom lenne az egyik előadáson, szóval nem vizsgázhatnék majd.

Újabb csavar van a nőügyekben. Egyrészt az exem indult be elég komolyan, valamilyen szinten a volt pasiját látja bennem, és attól tartok, az lesz a vége, hogy emiatt (is) újrakezdené velem, amire én meg nem vagyok vevő. Szolidan tájékoztattam is erről a hölgyeményt, nehogy félreértse a helyzetet. Másrészről meg ott van Réka, akiből előtört a női lélek és annak mindenféle önpusztító atomfegyvere, tehát most a hétvégén történteken pörög, szerintem fölöslegesen. Egy összetört és egy hadakozó női lelket kezelni igen komoly kihívás, és nem vagyok benne biztos, hogy most szükségem van erre. :)

Ágota azt mondta, meséljek Szilviáról a blogon, és majd elolvassa, de most nincs hozzá kedvem, úgyhogy innen is üzenem, hogy: fuck you :D

szólj hozzá : blog cool egyetem insomnia hepibörszdéj

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr703402575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása