RSS

Hétvége

írta: Huni_ ; 2011.11.20. 21:28

Pénteken este érkezett Réka, ezzel pedig megmentett egy vontatott és unalmasnak ígérkező beszélgetéstől. Annak rendje és módja szerint borozgattunk, és én kezdtem megnyugodni, mert úgy tűnt, jól kijön majd a csajokkal. Egyetlen félelmem ezzel a hétvégével kapcsolatban ugyanis az volt, hogy feszült lesz a hangulat, nem bírja majd Ágotát és/vagy Brigit és vice versa. Aztán szerencsére nem volt ilyen gond, vagy legalábbis egyikük sem mutatta, esetleg én voltam vak és nem láttam. Tegnap este elmentünk a VHR-be pizzázni, és egyetemistaként a két nagy pizza mellé kaptunk kettő kicsit is ajándékba. Brigi elment Timihez, Rékával ketten pedig célba vettük a Sörpatikát, mert néhány ismerősével mindenképp találkozni akart. Nagyon fasza este volt, megismertem néhány jó arcot, söröztünk, tequilát és vodkát ittunk, és fél háromig röhögtünk. 3 óra körül borultam be az ágyba, de úgy 6-ig még ébren voltam, mert sajnálatos módon Réka nem hagyott aludni :( *iróniaszmájli* Néhány hónapja egy beszélgetésünk során abban egyeztünk meg, hogy rápróbálunk, mekkora önkontrollal rendelkezünk, és ha olyan szituba kerülünk, kibírjuk-e anélkül, hogy lefeküdnénk. Azt mondjuk nem tudom, hogy hol volt az eszem -vagy inkább a farkam- amikor ilyenbe belementem, pedig nem is ittam akkor. A lényeg viszont az, hogy többé-kevésbé jól viselkedtünk az elmúlt két éjszaka alatt, de azért kihoztuk a maximumot a történetből. :)

Baszott jó volt nekem ez a hétvége, és nem feltétlenül az éjjeli szolid kis kalandok miatt. Holnap meg hétfő, már megint, hogy baszná szájba...

szólj hozzá : cool drink

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr103399169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása