RSS

Pizzázás

írta: Huni_ ; 2011.10.28. 02:13

Fél 8 körül értem Magdihoz, útközben találkoztam Gothárddal, és már jött szembe velünk Zozo is, úgyhogy hárman mentünk fel a tizedikre. Illetve mentünk volna, de a köcsög lift nem vitt fel, úgyhogy én kiszálltam, megvártam, míg ők felérnek, a lift visszajön, és utánuk mentem. A lakásban már ott volt a banda nagy része, és javában folyt a készülődés, pizzasütés, állatkodás. A hangulat szenzációs volt, rég éreztem magam ennyire jól egy összejövetelen, szétröhöhgtem az agyamat, ahogy a többiek is. Nono személyében megtaláltam a lelki társam is, neki még betegebb perverziói vannak, mint nekem :D Igazság szerint csodálkozom azon, hogy mennyire jó volt az egész történet, és talán azért lett ez így, mert előzetesen semmiféle elvárásom nem volt. Általában ha valahova elmegyünk a haverokkal, akkor úgy indulok neki a dolgoknak, hogy az fasza lesz, és előfordul, hogy pofáraesés a vége, pontosan amiatt, mert elvárásaim vannak. Itt ilyenről szó sem volt, mindenki felszabadult és laza volt, teljesen meglepődtem. Ha ez ilyen stílusban fog folytatódni, akkor azt hiszem, hogy megkedvelem ezt az osztályt. Persze volt aki nem jött el, de így is voltunk 21-en, aki meg nem jött el, az csak magával baszott ki. A legbrutálabb az Bogi, aki azért nem jött, mert inkább tanult a ma reggeli tesztre baszod :D

A másik dolog pedig, ami érdekes volt az estében az Magdi szobájának a fala. Tele képekkel, köztük egy halom közös kép. A nyári zűr után nem hittem volna, hogy ilyesmivel találkozok majd, és csak álltam a képek előtt, meg bambultam, hogy akkor wtf van.

Lefeküdni meg már nem fogok, mert 3 óra alvás az olyanná tenne, mint egy darab mosott szart, szóval nem látom értelmét az egésznek.

Bazdmeg, fél négykor hazajönnek a többiek a black&white partyról, 4-kor meg egy otthoni ismerős jön, mert a haverja akinél aludt volna lelépett valami nővel, így itt alszik :D eljött idáig taxival, aztán feltűnt neki, hogy a klubban hagyta a kabátját, úgyhogy taxizott még egy adagot, Brigi meg elkísérte őt. Pizsamában. :D

 

szólj hozzá : cool buli gondolkodás haverok

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr663335367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása