RSS

Para

írta: Huni_ ; 2011.09.10. 23:14

Holnap elkezdődik az új év a suliban, és elég furcsa lesz, hogy hosszú évek után ezúttal külső szemlélőként veszek részt a (gyász)ünnepélyen. Jó, egy hét múlva kezdődik az egyetem nekem is, de az más tészta. És ha már itt tartunk, van bennem egy adag stressz is, bár nem az egyetem miatt. Sokkal inkább az új lakótársak, új lakás, új város témakör mozgat, de olyannyira, hogy néha azon kapom magam, hogy totál parázok, pedig én aztán nem vagyok az a típusú ember.

A jövőhét az full káosz lesz, főleg szerdától kezdve. Összepakolás, költözés, egy nagy rakás cécó, amihez jelenleg nincs kedvem. A terv pedig az, hogy a költözés után (ami úgy csütörtök magasságában esedékes) nem jövünk haza, hanem a hétvégét már Vásárhelyen töltjük, hogy szokjuk a légkört. Jaha, hogy esténként bebasszunk ^^

Vége a nyárnak, apicsába. :[

szólj hozzá : para egyetem terv bazdki

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr143216988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása