RSS

Cirkusz.

írta: Huni_ ; 2011.08.19. 17:26

Apám néha elképesztő tud lenni. Kezdjük mondjuk azzal, hogy gyakorlatilag egész nyáron én voltam az, aki mindenre ugrott, aki mindent csinált itthon, mert a tesómnak mindig volt valami kifogása. Jaha, a buli az jogos kifogás ilyenkor...

Szóval most rám bízott valamit újfent, én meg nem teljesen úgy csináltam, ahogy ő elképzelte, és emiatt megérkezett ide az összes szent az égből. Nem tudom, hogy miért gondolja, hogy egy robot vagyok, és mindent tökéletesen megoldok. Érdekes módon a tesómmal szemben nincsenek ilyen elvárásai. Az mondjuk nehéz is lenne, hogy vele veszekedjen valami miatt, mert ha az ember nem csinál semmit, abban hiba nem lehet, ugyebár.  Áll a bál, és most már kezdem nagyon unni, hogy mindig én vagyok a köcsög.

szólj hozzá : fárasztó shit family

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr263165371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása