RSS

Nem kellett volna már...

írta: Huni_ ; 2011.08.15. 10:38

...az az utolsó pohár...És tényleg nem. Mondjuk meglehet, hogy már az azelőtti sem. Szombaton elmentünk az EMI-táborba, kellett már valami fesztigyál fesztivál. Mivel voltam olyan hülye jófej, hogy bevállaltam a sofőr szerepét, így csak energiaitalt ittam, bár abból kurva sokat. Aztán szó volt arról, hogy vasárnap is megyünk, de délután aztán kiderült, mégsem. Engem annyira nem is viselt meg a dolog, de Júliát kegyetlenül :D

9 órakor hívott Endre, hogy megyünk-e, negyed óra múlva itt van az autóval. Én nem láttam még olyant, hogy egy lány 15 perc alatt elkészüljön, de Júliának sikerült. Csodálkoztam is. Na, hát az egésznek a lényege az volt, hogy megittunk x+1 kör vodkát, és konkrétan fogalmam sincs hányas számot takar az x. Úgy bebasztam, mint az albán szamár, az asztalra borulva aludtam. Hajnali 2 körül indultunk haza, és volt egy félperces kilengés, amikor azt hittem, megszületik a vuk család, de aztán mégsem jött össze. Legalábbis úgy emlékszem. Aztán én az utat végigszunyáltam.

Konkrétan nem sok mindenre emlékszek, rohadtul fáj a fejem, ráadásul még most sem vagyok kijózanodva.

Na, kiderült, hogy a tesómmal együtt jöttem haza :D Nem emlékeztem, hogy ő is bejött velem a házba.

szólj hozzá : cool drink fesztigyál

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr573154516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása