RSS

Keserű nosztalgia.

írta: Huni_ ; 2011.08.11. 22:05

Eleget ittam ahhoz, hogy elővegyem a kicsengetésen és banketten készült dvd-ket, és megnézzem őket. Eleddig nem tudtam rávenni magam, egyszerűen nem akartam látni azokat a képsorokat. Kár volt ennyi bort inni... Megnéztem, rengetegszer borzongtam bele, rázott ki a hideg. Több dolog is új értelmet nyert egyébként, és mindvégig pörgött az agyam, bevillantak képek, fontos momentumok, feledhetetlen pillantások, ilyesmi. Egy dologra viszont egész biztosan jó volt a megnézése: rájöttem, hogy a közeljövőben nem nézem újra. És ezt a letargikus hangulatot megkoronázandó, itt van ez a szám is, ami szintén emlékeket idéz.

Jó nagy fasz vagyok, megírtam, és nem publikáltam az este -.-

 

szólj hozzá : gondolkodás muzsika

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr903147026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása