RSS

Újabb semmitmondó cím & post...

írta: Huni_ ; 2011.08.03. 23:20

Üres volt a ház az este, én meg nem akartam egyedül inni lenni, így szóltam Rékának, Júliának, Szilviának, meg a tesómnak, hogy a vacsorát azt én főzöm, úgyhogy otthon ne tömjék tele magukat. Állítólag isteni lett a spagettim a bolognai mártással együtt, szóval egy kicseszett zseni vagyok ^^

Előkerült a banketten készült dvd, aztán addig baszogattak, hogy muszáj volt belenéznünk. Kicsit féltem, hogy milyen képsorok lesznek majd a videón rólam, de többé-kevésbé tűrhető volt, faszipántosan összevágta a srác. Bár egy-két kompromittáló részlet így is van benne, de nem vészes.

Úgy érzem, hogy bebaszott a bor, mert eléggé nehézkesen megy az írás, meg olyan össze-vissza fasságnak tűnik ez a post. Igazából nem csodálom, mert már 36 órája ébren vagyok, az éjjel nem aludtam, és úgy tűnik, ma éjjel sem fogok túl sokat. Nem is lenne gond ezzel, ha egy állat helyen innám albánszamár részegre magam, de nem, itt döglök a laptop előtt, mert van valami meló, amit szűkös határidőn belül be kell fejezzek, és napközben meg nincs időm vele foglalkozni. Kíváncsi vagyok, meddig bírom.

szólj hozzá : meló haverok

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr83123918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása