RSS

írta: Huni_ ; 2010.12.24. 01:24

Ejha. Létezik, hogy több, mint egy hónapja nem írtam ide egy árva szót sem? o_O Túl sokat mondjuk most sem fogok.

Szóval a legutóbbi poszt óta túl vagyok néhány partyn, n+1 másnaposságon, pár lányon meg egy vizsgán. Az első hármat túlságosan nem részletezném, nem nehéz elképzelni a történteket. A vizsgáról meg annyit, hogy elvágtak. Alapjában véve ez is bassza a csőrömet, viszont a leginkább amiatt voltam ideges, hogy nem én voltam az, aki a nagyobbat vétette, hanem a mögöttem közlekedő fiatos köcsög. Ha még 10 métert várt volna mielőtt elkezd engem megelőzni, akkor nem lett volna gond. Nem várt, lett. 300 méter meg egy parkolás volt hátra, nem jött össze. A szívás az egészben az, hogy így az elméleti vizsgát is újra kell csinálnom, és ezúttal is hozni kéne.

Viszont nem ezért kezdtem el posztot írni, hanem azért, hogy Boldog Karácsonyt kívánjak azoknak az elvetemült (szigorúan pozitív értelemben) embereknek, akik (még) olvassák ezt a vlogot! :)

szólj hozzá : karácsony semmi shit drink jogsi

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr772536006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása