RSS

írta: Huni_ ; 2010.11.20. 10:18

Múlt csütörtökön megvolt az elméleti vizsgám, sikerült, szóval december 15-én vezetésből is vizsgázhatok. Kibaszott szar, hogy csak egy hónap múlva kaptam időpontot, de már mindegy.

Tegnap este megint az Éden volt terítéken. Zsolttal mentem át, kezdésnek belőttünk egy sört és egy feles vodkát. Mivel 'International drink it up day' volt a tegnap, így azzal a szándékkal mentem bulizni, hogy kiütöm magam :D annyiban jó volt ez a basszunk be nap, hogy volt még egy okunk az ivásra :D

bazdmeg, olyan szinten nincs ihletem az íráshoz, hogy az valami elképesztő.

namindegy, pörgött a buli rendesen, közben összefutottam több ismerőssel is, ami vonzotta maga után azt, hogy mindenféle mondvacsinált okok ürügyén (ez nem biztos, hogy helyesen van megfogalmazva) kellett koccintani, és legurítani egy felest, vagy egy sört. Na, hát emiatt úgy hajnali 2 magasságában már jól néztem ki, de elég fáradt voltam. Találkoztam Csabáékkal, akikkel úgy fél3 körül indultunk haza. Illetve első szándékból nem is haza, hanem bementünk a városba, ettünk egy hamburgert, aztán benéztünk volna a White Clubba is, de nem volt jó party, így inkább hazajöttünk. Olyan fél4 lehetett, amikor belevetettem magam az ágyba, és ez a zuhanás olyannyira jól sikerült, hogy az összes alkohol megmozdult bennem. Szerencsére önkontrollom az van, és rövid idő alatt kivertem a fejemből a hányinger gondolatát is. Az biztos, hogy nem tudtam volna elmenni az ablakig. 5 órakor megébredtem, leizzadtam mint egy ló bazdmeg, mert nagykabátosan, nadrágosan aludtam.

Most ég a gyomrom, mindjárt elmegyek és veszek valami citromlevet, aztán keresek valakit, aki ma este átvisz az Édenbe. Igenbazdki, ma is buli van, csak bírjam májjal.

szólj hozzá : cool buli drink boa jogsi

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr782460716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása