RSS

írta: Huni_ ; 2010.10.10. 11:19

Szóval péntek reggel indultunk az osztállyal Szebenbe kirándulni. Úgy számoltam, hogy -hányással, cigiszünettel, dugókkal együtt- legkésőbb délután 1-re ott vagyunk. Afaszt, fél 7 volt, amikor végre megérkeztünk. Fene se gondolta, hogy a 200 km-s útból képesek vagyunk (illetve nem is mi, hanem a sofőrök meg az ofő) egy közel 400-ast csinálni 1 vár meg egy templom miatt, omg.

Megérkeztünk a szállásra, tusolás, kaja, ilyesmik, aztán elmentünk inni egyet közösen valami felkapott helyre. A pincérsrác kisebbfajta agyvérzést kapott, amikor meglátta, mennyien vagyunk :D Tequilat kisérte a sör meg néhány korty cocktail, aztán megkérdeztük a csávót, hogy hol vannak ütős partyk a városban. Mondott is egy közeli helyet, a csajokat pedig el is küldtük arrafele, a többi kannal pedig kerestünk egy nonstop üzletet, ahol cigit és piát vettünk. Közben rájöttünk, hogy valami nincs rendben, mert a csajok nem találták azt a Liquid nevezetű helyet, így megegyeztünk, hogy találkozunk valahol. Közben kortyolgattunk, miegymás, mire jött 3 járőröző rendőr. Igazoltattak, lebasztak, hogy a város főterén azért mégsem kellene vedelni, aztán elengedtek. Kb 1 órai bolyongás és 5-6 fölösleges km megtétele után megtaláltuk a Liquidet, mire kiderült, hogy a party zártkörű volt. Végül úgy döntöttünk, hogy a szálláshelyünk alatti clubban fogunk inni. Kb egy félórát voltam ott, aztán felmentem, hogy cseréljek felsőt, de már nem mentem vissza, inkább beszéltem Tündével, akit még sosem láttam ilyennek több, mint 3 év alatt. Totál padlón volt a csaj, nem tudtam otthagyni. Fél 5 volt, mire lefeküdtünk, 8 órakor pedig már kellett kelni.

Délelőtt volt 2 óra városnézés, amit úgy ahogy volt, leszartam, a sok történelmi adat hallgatása helyett inkább témáztam a csajokkal. Hazafele aztán az ofő mindenképpen megakart mutatni nekünk valami régi templomot, mondván az mekkora flash. Szóval bementünk egybe, aztán bent derült ki, hogy eléggé benézték a helyet, mert abszolút nem jó helyen járunk. Alig kaptunk levegőt a röhögéstől, viszont azt nem tudtuk, hogy ezt is lehet überelni. Márpedig lehetett. Úgy 4 km-rel tovább ismét megálltunk, bementünk az udvarba, valamelyik arc pedig szimpla baszakodásból rákérdezett, hogy ott vagyunk-e, ahol akartunk lenni, mire egy nő mondta, hogy az a település még 8 km-re van onnan. Brutális volt az egész, azokat az arcokat látni kellett volna, leírva nem jön át az érzés. Este 8-kor még söröztünk egyet valami vendéglőben, míg a sofőrök pihentek, aztán 10 órára itthon voltam, és bedőltem az ágyba.

Jövő héten egyeztetünk időpontot az oktatómmal a vezetést illetően, aztán reszkess világ! :D

 

szólj hozzá : cool drink jogsi bazdki

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr532359653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása