RSS

írta: Huni_ ; 2010.10.06. 20:38

Múlt héten nem voltam suliban, mivel vonszolni is alig tudtam magam, ennek ellenére a sofőrsulit nyomattam, ott voltam az elméleti órákon. Ma volt az utolsó, a végén záróvizsga, ahol 26-ból 24 pontot csináltam. Ez 1 hónap múlva is tökéletes lenne, élesben :D Holnap még nem lesz vezetés szerintem, a hétvégém meg foglalt, mivel pénteken megyünk kirándulni az osztállyal. Jövő héttől viszont végre autóba ülhetek, legyilkolom a várost ^^ Egyébről nem is tudok írni, reggel 7-től este 7-ig a városban vagyok, 9-kor már hullafáradtan dőlök bele az ágyba. Hétvégén viszont adok a májnak egy kiadós pofont, asszem.

szólj hozzá : cool jogsi

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr412351613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása