RSS

írta: Huni_ ; 2010.09.18. 21:58

Az az érzésem, hogy ez az év baszottul unalmas, rohadtul fárasztó és mindenekfelett hányingerkeltő lesz. Mármint iskolai szempontból. 3 nap elteltével sacc/kb kilencmilliószor hallottam, hogy év végén érettségi, nehéz lesz, ne lazsálj, figyelj oda, blablabla. Ha ez így fog menni május végéig, abba minden bizonnyal beledöglök. Továbbá hétfőn kezdődik a sofűrsuli is, ha minden igaz.

Ma volt egy igen kellemetlen beszélgetésem apámmal, mielőtt elmentem a kocsmába. Nagyon rámszállt, mindenképpen fogást akar találni, és valahol, valamikor elkapni engem füstölés közben. A múltkor fél órányi telefonálgatással simítottam el egy esetet, ma meg ismét kekeckedett. Elképesztő, hogy mennyi apróságot meglát, és mennyi jelentéktelennek tűnö dologra figyel fel. Btw megúsztam ezt az esetet is, nagy szerencsém van, hogy az improvizáló képességem a csillagos eget verdesi.

szólj hozzá : suli semmi shit

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr772306288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása