RSS

írta: Huni_ ; 2010.08.09. 18:58

Nos, nagyon komolyra sikeredett a hétvége, asszem ^^ Péntek délelőtt biciklivel mentem ki a házhoz Endre társaságában, a többiek érkezéséig pedig bemelegítettünk egy kis kajával meg sörrel. Tesóm szólt telefonon, hogy ők otthon ülnek a szobában, és arra várnak, hogy a fater az éjszakai meló fáradalmait kipihenve felébredjen. Namondom nice, ennyire nem lehetsz tökéletlen, hogy ne szólj neki, mi a szitu. Azért csak kiértek, na. A pénteki nap elég semmilyen volt, lassacskán gyűltek az emberek, estére pedig elég jó banda került össze, a hangulatra sem lehetett panasz. Réka nem bírt az erejével, és a kaput olyan hévvel nyitotta ki, hogy kiemelte a sarkából. Indultam, hogy nézzem meg, mi történt, amikor szembejött velem 3 tag, valami sörrel a kezükben. Egy ideig velünk voltak, aztán ahogy mentek haza, széttörték és kidöntötték a szomzédok kertjeinek jórészét. Szombat délelőtt az egyik tulajdonosnak készültem beszámolni arról, hogy mi a fasz is volt az éjjel, erre ő majdnem hozzám vágta a kalapácsot, mer' azt hitte, mi voltunk a nagyfaszok.

Péntek estétől szombat hajnalig elég szép mennyiségű piát lenyomtunk, meg is volt a hatása szombaton. Mellesleg meglátogatott a szomszédból egy arc, és olyan seggrészegre itta magát, hogy a széken aludt, majd leborult róla. Hajnalban telefonon hívták legalább 15x, de baszott rá, nyomta a szlípinget tovább. Nagy volt :D

Szombaton ahogy körvonalazódott előttem, hogy néhány ember ígérete ellenére sem mászik ki, sőt, a telefont sem veszi fel, úgy ment el a kedvem az egésztől, és amíg rá nem jöttem, hogy jobb, ha leszarom azokat, akik nem képesek annyit elintézni, hogy kijöjjenek, addig határozottan búvalbaszott voltam. Este azért elkezdtem inni is, őjfent hajnalig. Aznap éjjel volt ablakon való kihányástól elkezdve csaj általi faszverésen keresztül kocsiban alvásig minden.

Vasárnap lenéztünk a tóhoz, a víz viszont jéghideg volt, úgyhogy sokáig nem áztattuk magunkat. A többiek átmentek egy másik tóhoz is, én viszont nem fárasztottam magam, inkább visszamentem a házhoz, hogy Endrével igyunk meg pipázzunk. A délután folyamán eldöntöttük, hogy a tervezettel ellentétben nem jövünk haza, inkább még egy éjszakát alszunk ott. Estére mondjuk csak heten maradtunk, de nem volt para. Olyan ítéletidő volt, amilyent talán soha nem láttam. Másodpercek alatt leszakadt az ég, jégeső, villámlások. hatalmas csattanások közepette iszogattunk. Viszonylag hamar kidőltünk, a csajok meg már 6 óra környékén felkeltek, hogy tegyék rendbe a házat, meg ilyesmi.

Ja, nyomattak egy üveg Jacket nekem, két eredeti pohárral, és egy pipát is, amelyet természetesen többször is kipróbáltunk :D :]]

Ofkorsz van jónéhány homályos és sötét folt is, ami a hétvégét illeti, és ma már szembesültem néhány kimaradt részlettel.

szólj hozzá : cool buli drink pipa

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr762210090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása