RSS

írta: Huni_ ; 2010.08.01. 23:36

én értem azt, hogy az ajtó ha nyitva van, bejöhet egy egér. és azt is értem, hogy elbújhat a számitógépházban. azt viszont kibaszottul nem tudom felfogni, hogy ha kiboritom a számitógépházat, akkor miért nincs bennem, illetve ha kifutott, márpedig kifutott, akkor miért nem láttam. továbbá ha hallom ahogy fut a parketten, és felkapcsolom a villanyt, nem látom hol a faszban van. ajtó becsukva, ágy alatt nincs, gépben nincs, fiókban nincs. nemértem
de ha megfogom, és ha addig élek is megfogom, jajleszneki. levágom a fejét, kenyérre kenem a beleit. nem tartom magam egy hülyegyereknek de hogy egy retkes kisköcsög szórakozzon velem, az csúcs. a hét megkoronázása bazdki x]]

mondjuk sokat nem csináltam a héten, leszámítva 3 nap melót, meg az esténkénti sörözéseket. minden nap ittam valamit.

ma tekertem olyan 30 km-t, amiből mondjuk egy négyes kb 10%-os emelkedőn volt, és nem igazán vagyok formában, szóval megviselt. az eső meg oda-vissza vert. el is kéne edzeni, csak ne lennék baszottlusta.

szerda-csütörtök magasságában Zsolttal bevásárolunk -már 2 csaj, plusz Endre és a tesóm (bár őt nem sorolnám feltétlen a 'csaj' körön kívűlre, mindegy) is jelezték, hogy jönnének. jólva baszod, a piát meg a hátamon hozom haza?-, hétvégén meg irány az erdő. 15-20 emberke, jó adag pia, kaja, ilyesmik, jóazélet.

 

közben láttam azt a nyavajást. megyek és kilapítom, na szoszi.

meglógott. van a falban egy lyuk, amit anno az internetkábel bevezetése érdekében fúrtunk. na, azon jött be a kis geci, és ott is ment ki. visszajön még, és megfogom.

1 hozzászólás : cool drink

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr542192245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrie 2010.08.02. 11:58:09

baszki ez a kisegeres rész, ez kész XD

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása