RSS

írta: Huni_ ; 2010.07.26. 22:38

Tegnap éjjel semmit sem aludtam, anyu hajnali 4-kor indult Németországba, én meg egész nap rohantam, mint a mérgezett egér.

Tegnap este Zsolttal ittunk egyet, később aztán odaült még 3 arc, jól megvoltunk záróráig. Aztán valami hajnali 1-ig témáztunk a kocsiban.

A mai napot azzal kezdtem, hogy a polgármesteri hivataltól lakhelyigazolást kértem, mivel holnap lejár a személyim, és cserélni kell, ahhoz meg szükségeltetik néhány okmány. Najó, nempara, pár perc alatt megoldottam, majd irány a másik iroda. A kettő között laza 12 km távolság van, szóval..:D Felmegyek, irodába be, örülök a fejemnek, hogy csak 2 arc van előttem, hamar meglesz a dolog. Azt viszont senki sem mondta, hogy a lejáró személyi mellett kell a születési bizonyítvány is, méghozzá eredeti és másolt példányban. Itt mondjuk két dolgot nem értek. Mi az az adat, ami a születési bizonyítványban benne van, szükséges az új személyihez, de nincs benne a régi személyiben? Születési hely? Aligha kellhet. Jó, mindegy. Azt meg végképp nem értem, hogy miért kell az eredeti meg egy fénymásolat is. Mocskos bürokrácia. Lényeg a lényeg, hogy egy lépést sem haladtam, holnap pedig vissza kell mennem.

Még 23 perc és vége a gyerekkornak :D:D

 

szólj hozzá : kocsma semmi shit

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr632178643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása