RSS

írta: Huni_ ; 2010.07.23. 22:14

Komoly néhány napon vagyok túl. Szerdán és csütörtökön is embertelen mennyiségű sört gurítottam le. Az a jó, ha az embernek sok haverja meg ismerőse van, hogy mindig akad néhány, akivel egy üveg sör mellett lehet témázni. Lazulós két nap volt, viszont tegnap este nem sok kellett ahhoz, hogy egy kocsmai verekedés aktív részese legyek. Épp a kocsma előtt ültünk, amikor hallottam, hogy néhány arc az egyik teremben ordítozik egymással. Bementem, hogy csekkoljam a szitut, lévén minden srácot ismertem közülük. Épp a belépésem előtt csattant egy ököl az egyik 14-15 éves gyerek szeme alatt. Kiderült, hogy félreértés volt az egész, amiért Endre volt a hibás. Amikor ő is megérkezett, 8-10 keménykedő gyerek állta körbe őt, és már arra vártam a sörrel a kezemben, hogy elkezdődjön a bunyó, és szétszedhessük az ifjú titánokat. Végül nem lett semmi, mert 2 másik taggal lecsillapítottuk a népet. De azért nagyon komoly, hogy 15 évesen néhányan törzsvendégek a kocsmában, az apuci meg anyuci zsebéből kikapart pénzt piára meg játékgépekre költik, 2 sörtől pedig olyan kemény legénynek érzi magát mind, hogy az elképesztő. Nem volt olyan kurvarégen amikor 15 voltam, de nem volt téma nálam, meg a korombelieknél az, hogy kocsmázunk minden este, és adjuk a faszagyerek stílust.

A múltkor Júlia nyert tőlem egy üveg bort, és azt ígértem, hogy most megkapja, és megihatjuk. Meg is vettem, meg is ittuk hajnali 1 körül. Mondjuk addigra annyira elpunnyadtam, hogy éreztem, leesek a székről, így inkább hazamásztam. Az érdekes dolog az éjjel történt, amikor össze-vissza álmodtam minden fasságot. Volt orgia, meg viccből való megöllek odaszólás is egyik rokonom felé, valamint jókora cirkusz anyuval smoking ügyben. Amikor felébredtem, 10 percig azon gondolkodtam, hogy tényleg álom volt-e, vagy az este folyamán valamelyik történet valóban lejátszódott... Brutális volt igazság szerint, és még most is az, ahogy visszagondolok ezekre.

szólj hozzá : cool kocsma nyár drink bazdki

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr72171932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása