RSS

írta: Huni_ ; 2010.07.20. 22:20

Na, az van, hogy vasárnap (?) este egy komolyabb hangvételű beszélgetés folytattam Edinával, és arra jutottam/jutottunk, hogy ez így nem téma. Konkrétan az a baj, hogy kb lehetetlen egy időpontot egyeztetni, amikor mindkettőnknek jó, hogy találkozzunk. Az meg nem fasza, hogy hetente 1x összefutunk néhány órára. Arra jutottunk, hogy jegeljük a dolgokat, bár nem dobódtam fel ettől. Sajnos nemigen volt/van más választásunk.

Mi van még. Lassan lejár a személyim, így azt cserélni kell. Emiatt (is) mentem ma be a városba, hogy csekkoljam, miféle papírok kellenek a ceremóniához. Úgy volt, hogy eszünk egyet Timivel, de közölte, hogy neki márpedig nincs fél órája rám, mert kell tanljon, blablabla, de szerdán meg csütörtökön bepótoljuk valami ivászattal. Jóvan, mindegy.

Ehhez kapcsolódik, hogy fél6 körül szólt a fater, hogy menjek fel színpadot összerakni a központra. Jóbazdmeg, laza 4 órát tököltünk vele, és holnapra is maradr úgy 2 órányi meló. Sörből meg pálinkából beszedtem, ami azt jelenti, hogy ha elírások, helyesírási hibák, meg hasonló fasságok vannak ebben a postban, akkor ennek az eredménye. Értelmes mondat lett basszameg, de már nem javítom ki.

Azt viszont még nem döntöttem el, hogy holnap és holnapután megyek-e inni. Laszok rá egyet. Ja, reggel hajnali 7-kor kell kivájnom magam az ágyból holnap.

szólj hozzá : meló drink

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr372164738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása