RSS

írta: Huni_ ; 2010.07.12. 23:15

Túl sok kedvem meg ihletem nincs az ráshoz, úgyhogy ez a post nem lesz nagy eresztés, mindegy. Péntek délután cuccoltunk ki az erdőre, Rékáék este érkeztek. Annak ellenére, hogy nem voltam bebaszva, túl sok dologra nem emlékszek. Arra viszont igen, hogy este a tűz mellett kurvaszar volt úgy, hogy nem volt Edina mellettem. Ilyen szerelem első látásra csak a mesékben létezik, ebből következőleg pedig egyértelmű, hogy még nem szerettem bele, de azért sima szeretetnél többet érzek iránta. Egy idő után mondjuk elterelődött a figyelmem a témáról. Hajnali 2 körül lehetett, amikor elaludtunk, de reggel fél 7-kor a tesóm már megérkezett, és sikeresen felébresztett mindenkit. Mondtam neki mielőtt elindultunk, hogy ne szombat este essen be, de arra azért nem gondoltam, hogy lesz olyan beteg, hogy 10-12 óra meló után 0 alvással hajnalban megérkezik. Szombaton Zsolttal, Endrével meg Alpárral elmentünk gombáért. Szép mennyiséget vittünk a házhoz, amiből délután egy adagot megsütöttem, bár főképpen magamnak. Estére összegyűltünk rendesen, egy halom szesz került elő, többek között szilvapálesz is, amiből addig csak pár pohárkával gurtottunk le. Gyors egymásutánban asszem 5 vagy 6 pohárral húztam le, sörrel és borral nyomtatva. Elég rendesen kiütöttem magam, Alpárral pedig énekeltünk egy darabig a házban, miközben a banda fele már rég aludt. Aztán úgy alakult, hogy Endrével és Júliával átdumáltuk az éjszakát, és 6 óra körül sikerült elaludni. Fél 10-kor ébredtem meg, elképesztő gyomor és fejfájással, meg két zsibbadó karral. Hazafele kb 50 km/h-s sebességgel ereszkedtem a lejtőn a biciklivel, és elég rendesen paráztam, mert nem éreztem egyáltalán, hogy fogom a kormányt. Összességében azt mondhatom, hogy jól telt, lenne is miről írjak, csak nincs kedvem hozzá. Holnap meeting Edinával, kibebaszottul várom már.

szólj hozzá : cool buli nyár

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr552147745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása