RSS

írta: Huni_ ; 2010.07.04. 23:57

Na, lógok egy posttal a múlt hétvégéről, aztán írok valamit a mostaniról is.

Pénteken ugye birthday-party volt az Édenben, ahol vodkával kezdtük a történetet, aztán boroztunk is egyet, és nyomtunk időközben néhány kör sört is. Volt torta is, szép elegy lett ezekből. Kurvajó volt az egész, annak ellenére, hogy nem ez volt életem legjobb bulija. Mindenesetre volt egy komoly fél óra, amit nehezen ugyan, de átvészeltem, bár kellett ehhez az is, hogy hosszan nyúljak a díványon 10-15 percre. Szerencsére kényelmes ülő/fekvőhelyek vannak a boxokban x)) Túl sokat nem táncoltam mondjuk, bár kétpercenként rángatott valaki a terem közepébe.

A szombat az regenerálódással telt, mivel a vasárnapi ivászatra fel kellett készülni. A tesóm melózott vasárnap hajnalig, és délben nem tudtam kiszedni az ágyból, így egyedül mentem a vendéglőbe. Azt nem tudom miért, de iszonyatosan fájt a bal lábam. Talán a törés miatt érezte az időváltozást. Mindegy, nemlényeg, csakhát ennek egyenes következménye, hogy a tánc aznap sem volt a legjobb haverom, így többnyire csak kajáltam, dumálgattam és ittam. Sör, bor, szilvapálinka, meg volt valami édes lötty, talán valami nőknek való ital. A végére azért összeszedtem magam, és leróttam a tiszteletkört a táncparketten, de nem volt felemelő érzés. Délutánra megérkezett egy, a tavly nyári meló alkalmával megismert lány is, akivel legutóbb 2-3 hónapja futottam össze egy party alkalmával, szóval volt miről témázgatni. Valamikor 11 körül lemászott a tesóm is, félkómásan. Lényegében ekkorra már lapos volt az egész, a társaság kidőlt a pia miatt, úgyhogy 1 óra körül hazajöttünk.

Ezen a hétvégén -azaz nálam már a múlt hétvége, mert közben hétfő lett- falunapok voltak a közelben. A világ egyik legfaszább "találmány" ez, az biztos. Sör, zene, kaja, nők, mi kell még? 

Pénteken délután mentem oda, valamikor éjjel 2 körül értem haza. Ittunk meg röhögtünk egy rakást, de semmi egyéb említésre méltó nem történt. Maximum annyi, hogy bár Zsóka azt mondta, hogy ő is jön, what a fuckin' surprise, nem jött. Meg is mondtam neki, hogy ez nem volt szép húzás tőle. Tegnap itthon döglöttem, ma viszont ismét megnéztem, milyen menet van. Úgy 11-ig semmi nagy dolog nem történt leszámítva a tűzijátékot -már ha ez nagy dolog-, akkor viszont jött egy sms, hogy másszak át a szomszédos kocsma teraszára, egyedül. A telefonszámot nem ismertem, bár volt egy sejtésem, hogy ki hívhatott. bevágtam egy hotdogot, aztán mentem is, és nem lepődtem meg. Edina volt az, pár ismerős társaságában. Róla annyit, hogy úgy 3 hete ismerhettem meg, amikor fociztunk a pályán, és odajöttek hozzánk. Azt hittem, hogy külföldi, aztán koppant az állam, mikor megtudtam, hogy nem is lakik messze tőlem. Yahoo címet cseréltünk, azóta kb naponta beszélünk, jól összehaverkodtunk. Különösebben nagy dologra nem számítottam, de ma szólt Zsolt, hogy az éjjel tőle kérte el a telefonszámomat. Wtf?! Jóhát kezdtem ráhangolódni a témára, ennek azért alapja kell, hogy legyen. Volt is, mert a teraszon egymás melegítettük -hideg volt ma, apicsába-, aztán elcsattant az első csók is köztünk. Jól alakultak a dolgok, mindaddig, amíg nem kellett menjen haza. Két szót sem tudtunk váltani aztán, így ráírtam yahoon, hogy wtf van, ezt azért érdemes lenne megbeszélni valamikor. Holnap vagy holnapután mindenképpen akarok egy meetinget vele, és nagyon úgy tűnik, hogy valami alakul. Mindenesetre nem vagyok ellene, Edina jól néz ki, szép, formás, minden ami kell.

3 hozzászólás : cool party drink

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr702129788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrie 2010.07.06. 20:10:21

nem értem hogy lehet meginni azokat a likőröket. mind undorító... vagy csak én vagyok aberrált,hogy a vörösbort meg a sört és a tequilát (azt is csak a citrom és a só miatt) tudom fintorgás nélkül meginni....

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2010.07.07. 18:56:47

@Lorrie: én majdnem mindenivó vagyok :D
unicumot nem nyomok le, de azon túl nem nagyon válogatok.

btw miért van priváton a blogod? már ha szabad tudni :)

Lorrie 2010.07.07. 19:54:57

@Huni_: jó, hát én finnyás vagyok :D meg nem is alkoholizálok, nem menne az imidzsemhez :D haha

nincs priváton a blogom, egyszerűen nincs blogom, mert.... hát ez jó kérdés. :D egyszer talán lesz, de az is lehet,hogy nem. de hűségesen olvasok mindenkit ;)

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása