RSS

írta: Huni_ ; 2010.06.12. 17:32

Rég voltam ennyire másnapos (aznapos?). Ha voltam egyáltalán. Az úgy volt, hogy tegnap du. 3 körül Zsolt értünk jött, és az egész napot náluk töltöttük. Kaja, pia, töménytelen mennyiségben. Sörrel kezdtük az ünneplést, majd előkerültek az Alexandrionos üvegek, kevertünk AlexColat, volt Transilvanicum, meg még valamilyen pálinka, később pedig boroztunk. Egy adott ponton éreztem, hogy meg kell csendesítenem az ivást, mert máskülönben nem lenne jó vége. Volt ott jónéhány lány is, és most visszagondolva, a felhozatal rendben volt :] Különösebben nem volt kedvem összenyalni a fél vendégsereggel, szóval csak lightosan nyomtam. Azért Enikővel így is közelebbi kapcsolatba kerültem, az más kérdés, hogy a tesója, a 8 éves Ágnes pont akkor lépett be a szobába, amikor nem kellett volna.

Körülbelül hajnali 1 lehetett, amikor szétoszlott a banda, és úgy döntöttünk, hogy benézünk az Éden II-be, aztán nem megyünk haza, hanem Zsoltéknál alszunk. Indulás előtt felhívtam Magdit, hogy ők ott lesznek-e, később pedig ő írt, hogy szar a buli, csak akkor menjek be ha nagyon részeg vagyok, mert másképp nehéz lenne bulizni. Részeg nem voltam (annyira), de bementünk. Tényleg lapos volt az egész, elég kevesen voltak, a DJ sem volt formában, de aztán volt egy időszak, amikor beindult a történet. 3 után már csak ültem az egyik boxban és csekkoltam, ahogy előttem rázzák a csajok. Az egyiknek olyan segge volt, hogy beszarsz o_O

4 óra előtt valamennyivel hazavánszorogtunk, fél 5-ig Endrével osztottuk az észt egymásnak a különböző nőügyeinkkel kapcsolatosan. 7 óra körül Endre hazament, én fél kilenc környékén ébredtem meg, és negyed tízre sikerült lemásznom az emeletről. Valami brutális gyomorműködés közepette ültem autóba, és jöttünk haza. Végig hányingerem volt, de nem jött a rókacsalád. Fél 11-kor bedőltem az ágyba, nemrég keltem fel. Jóvót :]]

Na, most szóltak, hogy míg partyztam, addig megpróbáltak bejuttatni az egyik alkoholt gyártó, forgalmazó, szállító, tökömtudjamégmitcsináló céghez a nyárra. Amit eddig tudok, hogy hétfőtől szombatig kellene menni (fuckit.1), napi 10-12 óra lenne a munkaidő (fuckit.2), 6-ra bent kellene lenni (fuckit.3), de legalább a szállítást megoldja a cég. Állítólag hétfőn mondanak pontosabbat, és ha úgy van, akkor kedden már megyek/mehetek is. Viszont ez nem gyengén húzza át a számításaimat...

szólj hozzá : meló cool buli drink boa

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr562076592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása