RSS

írta: Huni_ ; 2010.06.02. 23:20

Fasza, holnapról ismét suli. Felfüggesztették a sztrájkot, és ma délután szóltak, hogy reggel menni kell.

Délután Zsolttal, Júliával meg a tesómmal nyomattunk egy összeröffennést a kocsmában. Megittam egy pohár bort, és meghívást kaptam a jövő pénteken esedékes kicsengetésre, ebéddel összekötve. Ja, és meghívottam is lehet, ami mondjuk nem tűnik bajosnak, mert hazafele menet összefutottam egy csajjal, akit nevezzünk mondjuk Izabellának, és úgy tűnik, benne van a mókában.

Később elmentünk focizni, aztán kb fél órát játzsottam, és egy gólomnál a bal combom meghúzódott. Illetve az izom. Értitek. Szóval nem nagyon tudtam folytatni a joga bonitot, így tipliztem haza. Jelenleg az a helyzet, hogy lépni is alig tudok. Reggel pedig biciklivel nyomás suliba. Jó lesz, érzem.

Andrea mondta, hogy az ősei nincsenek otthon ma, és csak a tesójával van, tehát szívesen látnak minket. Mármint a tesómat és engem. Magunkhoz kaptunk 2 üveg bort, vettünk colát és popcornt, aztán iszogattunk, dumáltunk. Nemrég értünk haza, olyan félrészeg vagyok, vagy mittom. Marad kb 6 és fél órám aludni, az pedig vajmi kevés lesz. Mindegy.

 

szólj hozzá : cool foci drink boa

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr672052309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása