RSS

írta: Huni_ ; 2010.05.24. 14:14

Van néhány ember, akik beletartoznak abba  szűk körbe, amit a legjobb barátok alkotnak. Nos, úgy tűnik, csökkent a létszám egy fővel. Mától kezdve nem tudok úgy tekinteni arra a lányra, mint eme társaság meghatározó tagjára, aki heteken keresztül a szemembe hazudott. És én voltam a faszfej, ha megemlítettem, hogy valami nincs rendben. Van egy szép mondat: "Egyszer majd rájössz, mi mennyit ér, mit tettél meg és kiért". Kissé átírva, de a lényeg ugyanaz: egyszer majd rájössz, ki mennyit ér, mit tennél meg és kiért. Igen, rájöttem. Ezentúl nem sokat. Elvesztette a bizalmamat, és leszarom, ha majd nem érti, miért nem leszek vele olyan, mint előtte.

2 hozzászólás : barátság shit felismerés

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr92027622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács Tomi 2010.05.24. 20:28:59

Nem azért élsz, hogy evvel bárki számára is örömet okozz, hanem, hogy élvezd! Mindenki annyit ér amennyit akar érni. A bizalom fontos dolog, de kibaszott sérülékeny, ha egyszer megtört, lehetetlen újra építeni. Neked nem kell ezért agyalni, ha, Te megtettél mindent és az illetőért sokat tettél, akkor nem, Te vagy az akinek tükörbe kell néznie, hanem a másik. Ha neki nincs ennyi önkritikája illetve, a tükörbe képes nézni úgy, hogy heteken át átkúrta a barátját, akkor sajnos az illető emberileg nem ér semmit, mert egy önző lény aki nincs tekintettel másokra... Bocs, ha túl filozófáltam, pár sört már megittam ma.:))

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2010.05.24. 20:49:23

@Kovács Tomi: nem gyenge :o
Így gondolom én is.

Nem az baszott fel, hogy nem mondta el, mi a fene történik körülötte, hanem az, hogy kamuzott. Ha szól, hogy nem akar beszélni róla, vagy nem tartozik rám, vagy tudomisén, egy vakkantás nem jön ki a számon.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása