RSS

írta: Huni_ ; 2010.05.19. 18:44

Eltörtem a bankkártyámat. Épp vettem ki az iratok közül, erre látom, hogy hosszanti irányban majdnem egészen kettétörött. Egyelőre nincs gond vele, nem sérült meg a lényeges rész, és simán tudtam pénzt kivenni. Aztán ha teljesen eltörik, akkor kérek másikat ^^

3 hozzászólás : semmi

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr512016109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrie 2010.05.20. 15:38:31

én utálom a tetves bankkártyámat, mert csomó helyen visszadobták,hogy nem fizethetek vele :/ pedig aztán fedezet mindig volt rajta, csak mivel kiskorú vagyok, nehogymár bankkártyával fizessek... aztán nem használom :) pedig jobb, mint a kp.

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2010.05.20. 16:13:28

Lassan elérünk itt arra szintre, hogy 18 éves korára az embernek 1568 darab bankkártyája lesz. Gyakorlatilag mindent banki úton akar lerendezni az állam. A havi gyermeksegélytől elkezdve az autóbuszbérlet árának felét is bankkártyára küldik ezentúl. Végül is megvan a maga előnye, mert akkor nyúlok a pénzhez, amikor éppen szükségem van rá, csak szokni kell ezt még :)

Kovács Tomi 2010.05.22. 10:44:45

Amióta egy nap 2 bankkártyát is elhagytam egyszerre, nincs bankkártyám, nem is kell.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása