RSS

írta: Huni_ ; 2010.04.23. 15:00

Eszméletlen, hogy mennyire kínoz ez a fogfájás. Tegnapelőtt kezdett el fájni, azóta küldi neki. Az éjjel is kb 2 órát aludtam, és párosával szedem a fájdalomcsillapítókat. A tesóm épp a tegnap volt fogorvosnál, aki háromszor törte el azt a rohadt fogat, és rendesen megkínozta a brot. Hasonló élményem nekem is van pár évvel ezelőttről, amikor a székben úgy ordítottam, mint egy sakál, érzéstelenítő ide, érzéstelenítő oda. Na, kb ezek miatt nem tudom rávenni magam arra, hogy újra beüljek egy olyan székbe. Egyelőre.

Szerk.: a szájbakúrt mindenségét. Komolyan mondom, amikor eltörött a lábam, akkor sem kínlódtam ennyire. Vergődök, mint egy partavetett bálna, apicsába.

Szerk.2: azt olvastam, hogy ha whiskeyt teszek a fájós fog mellé, akkor az zsibbaszt. Whiskeym nincs, van viszont Jager, egy próbát megér.

szólj hozzá : semmi shit

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr651945593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása